داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

استقلال با ۲ امتیاز بازی با گل گهر، دوم می‌شود| درانتظار رای کمیته انضباطی

  • کد خبر: ۹۱۷۶۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
  • ۱
استقلال با ۲ امتیاز بازی با گل گهر، دوم می‌شود| درانتظار رای کمیته انضباطی
اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن گل گهر در بازی با استقلال بدهد، آبی‌های پایتخت تا رتبه دوم جدول صعود خواهند کرد. پرونده باشگاه گل گهر به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز در جریان است.

هادی شاه‌مرادی|شهرآرانیوز، بعد از هفته ششم لیگ برتر و بعد از تساوی بدون گل استقلال برابر گل‌گهر بود که جنجال استفاده تیم سیرجانی از یک بازیکن غیر مجاز آغاز شد و این خبر به سرعت در رسانه‌ها پیچید و پس از ۲۴ ساعت ابعاد جدیدی به خود گرفت. استفاده کادر فنی گل‌گهر از اریک باگناما در دیدار با پیکان و سپاهان نیز سبب شد تا این دو تیم به همراه استقلال شکایت خود برای سه بر صفر شدن نتیجه بازی‌شان را مطرح کنند. در این شکایات آمده که اریک باگناما چهار بازی ملی ندارد و طبق قوانین فوتبال باشگاهی کشورمان استفاده از او مجاز نیست.

پینگ‌پنگ گل‌گهر و فدراسیون!

مدیران گل‌گهر با استناد به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته میان دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن و فدراسیون فوتبال کشورمان معتقدند باشگاه آن‌ها مرتکب هیچ تخلفی نشده و آن‌ها از هر جریمه‌ای تبرئه خواهند شد.
در عین حال فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی اعلام کرد که هنگام انتقال باگناما به گل‌گهر، این سازمان به باشگاه سیرجانی هشدار داده که چنانچه در جریان استفاده از این بازیکن مشکل حقوقی رخ دهد، تبعات آن متوجه گل‌گهر خواهد بود. بدیهی است که هنوز هیچ رأیی صادر نشده و طرفین در حال انداختن توپ تقصیر به زمین یکدیگر هستند که این موضوع خود نشان دهنده آن است که احتمالاً یک جای کار می‌لنگد.

 تصمیم بحث‌برانگیز کادر فنی گل‌گهر


یکی دیگر از نکات قابل تأمل در ماجرای باگناما به تصمیم کادر فنی گل‌گهر درباره این بازیکن برمی‌گردد. آن‌ها در سه دیدار بازیکن گابنی را به میدان فرستادند، اما در دیدار اخیر این کار را نکردند. همان زمان هواداران استقلال در فضای مجازی اعلام کردند که گل‌گهر با هدف بالا بردن هزینه برای اعلان نتیجه سه بر صفر بازی‌های این تیم به صورت متوالی از این بازیکن استفاده می‌کند. این احتمال چندان هم بیراه نیست چرا‌که یکی از اعضای کمیته انضباطی نیز اعلام کرده نمی‌توان به راحتی نتیجه چند بازی را سه بر صفر اعلام کرد. حالا، اما بحث نامه جعلی در میان است و مسئولان باشگاه استقلال نیز دنبال به کرسی نشاندن ادعای خود هستند و بنا دارند موضوع را از سوی فیفا نیز پیگیری کنند.

 کار سخت استقلال، سپاهان و پیکان برای اعلام ۳ - صفر نتیجه بازی


تنها در صورتی ۳ بازی برگزار شده ۳ بر صفر می‌شود که احراز و اثبات شود باشگاه گل‌گهر از ماجرای جعلی بودن نامه ارائه شده از سوی این بازیکن اطلاع داشته است. در غیر این صورت احتمالاً موضوع فقط تخلف و کلاهبرداری باگناما و مدیر برنامه‌های او در میان خواهد بود و تغییری در نتایج بازی‌های گل‌گهر ایجاد نمی‌کند. بنابر این با فرض تأیید ادعای استقلالی‌ها در استعلام از فیفا آن‌ها باید به همراه باشگاه‌های پیکان و سپاهان به دنبال این باشند که اثبات کنند مدیران گل‌گهر از جعل صورت گرفته مطلع بوده‌اند.

 جدول چه تغییراتی می‌کند؟


گفته شده تا روز دوشنبه کمیته انضباطی تشکیل جلسه داده و رأی خود را صادر می‌کند. در صورتی که گل‌گهر بازنده این پرونده شود، ۷ امتیازی که در هفته‌های ششم، هفتم و هشتم کسب کرده‌اند از آن‌ها کسر می‌شود که در این صورت جدول نیز دچار تغییراتی خواهد شد چراکه آن‌ها ۱۲ امتیازی خواهند شد و از صدر جدول تا رده هشتم سقوط می‌کنند. پیکان نیز ۱۵ امتیازی می‌شود و با یک رده صعود به یک امتیازی پرسپولیس می‌رسد. سپاهان و استقلال هم به ترتیب با ۲۲ و ۱۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار می‌گیرند. ضمن اینکه در این صورت آبی‌های تهرانی اختلافی ۴ امتیازی با رقیب سنتی خود نیز پیدا خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
0
باید خواب ۳امتیاز را ببینند بیخود دلشان را شاد نکنند همچی خبرهایی نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->